Tko je sve uključen?

MINISTRASTVO ZAŠTITE OKOLIŠA I PRIRODE

 

Na prijedlog udruge Prijatelji životinja Ministarstvo zaštite okoliša i prirode pridružilo se kampanji 'Zeleni ponedjeljak'. Djelatnici Ministarstva zaštite okoliša i prirode jedan dan u tjednu biraju isključivo bezmesna jela. Udruga Prijatelji životinja zahvaljuje ministrici Mireli Holy i Ministarstvu zaštite okoliša i prirode te poziva i druga tijela javne vlasti, institucije i tvrtke da slijede ovaj hvalevrijedan potez.


KAKO TO IZGLEDA U SVIJETU?


Gent u Belgiji je prvi grad u svijetu, a slijede ga Sao Paolo u Brazilu, Tel Aviv u Izraelu, Cape Town u Africi, i drugi gradovi u Belgiji, Velikoj Britaniji, Kanadi, Finskoj, SAD-u, Brazilu, Nizozemskoj, Taivanu, Australiji. Poznate osobe koje su dale podršku Zelenom ponedjeljku su Sir Paul McCartney, Moby, Yoko Ono, Bryan Adams, Sir Richard Branson, Sheryl Crow, Kevin Spacey, Alec Baldwin, Michael Pollan, Al Gore, Gwyneth Paltrow...


Globalnoj kampanji vegetarijanskog ponedjeljka pridružuju se razne ustanove poput vrtića, škola, fakulteta, bolnica i restorana koji svaki ponedjeljak nude vegetarijanske obroke. Uključene ustanove organiziraju predavanja za učenike, studente i sve zainteresirane o dobrobitima kampanje za okoliš i zdravlje. Restorani svoje osoblje uključuju u radionice kako bi se educirali kako pravilno kombinirati namirnice i pripremiti uravnotežen vegetarijanski obrok.
 

U Europskom parlamentu 3. prosinca 2009. godine održao se veliki event pod nazivom 'Less Meat = Less Heat' na temu globalnoga zatopljenja i politike održive prehrane, na kojemu su predsjednik Međuvladine skupine za klimatske promjene dr. Rajendra K. Pachauri i aktivist za zaštitu okoliša Sir Paul McCartney tražili od donositelja zakona i stručnjaka da se usredotoče na posljedice mesne industrije na klimatske promjene, te ponudili rješenje, a to je jesti manje ili ništa mesa.

Što je s vegetarijancima?

Vegetarijanci koji u svoju prehranu uključuju jaja i/ili životinjsko mlijeko također mogu prihvatiti izazov Zelenog ponedjeljka. Na svoj Zeleni ponedjeljak možete se okušati u veganskim receptima odnosno naučiti pohati bez jaja, peći palačinke ili torte s biljnim

Saznajte više...

Vijesti

SJEMENKE LANA SMANJUJU RIZIK OD RAKA DOJKE! U prvoj studiji ove vrste, kanadski istraživači analizirali su podatke 2.999 žena oboljelih od raka dojke i 3.370 zdravih u dobi od 25 do 74 godine. Dokazali su da konzumacija sjemenki lana smanjuje rizik od raka dojke za 28 po

Saznajte više...

Pokrovitelj

Zagreb zdravi grad Zdrava krava

Sponzori

Arto Europlakat Iskon Vegehop Vectordesign Zaklada Žale